سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من از آنچه نمی دانید نمی ترسم؛ اما بنگرید در آنچه می دانید چگونه عمل می کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 97 آذر 25 , ساعت 3:52 عصر

قیمت نرم افزارهای CRM  معمولا بر اساس امکانات و تعداد کاربران مشخص می شود. در CRM های مبتنی بر ابری ، قیمت ها علاوه بر موارد گفته شده بر اساس میزان فضا نیز متغییر است.

پرداخت ها در کلود بصورت دوره ایست اما در نرم افزارهای CRM نصبی، هزینه تنها یکبار برای همیشه و یا بصورت دوره ای دریافت می گردد.

البته این هزینه ها تنها مختص خرید نرم افزار است و شامل خدمات اضافه، همچون ماژول های اضافه و یا خدمات پیاده سازی و استقرار نمی گردد.

در نرم افزارهای نصبی، برنامه روی سرورهای شما نصب و از اینرو اطلاعات تنها در دسترس خود شماست.

در نرم افزار های نصبی اطلاعات تنها در دسترس خود شماست و در سرور انتخابی شما ذخیره می شود، اما هزینه ی هاست یا سرور با خود شماست. اما در نرم افزارهای CRM ابری یا کلود هزینه های نگهداری و ذخیره سازی اطلاعات بصورت دوره ای از شما گرفته خواهد شد و تمام اطلاعات شما روی سرورهای سرویس دهنده کلود ذخیره سازی می گردد.

برای مثال، قیمت نرم افزار پارس ویتایگر که بصورت بسته نصبی ارائه می گردد از 990،000 تومان آغاز و تا 2،990،000 افزایش پیدا می کند که با توجه به عدم محدودیت کاربر و زمان استفاده در تمام بسته ها، مقرون به صرفه است.

در نسخه های ابری قیمت ها بسته به امکانات و ویژگی ها متفاوت است. ممکن است نرم افزاری با ماهیانه 40 هزار تومان بیابید که تنها امکانات اولیه ی CRM را در اختیار شما قرار می دهد، و میتوانید تعداد محدودی رکورد و تعداد بسیار کمی کاربر داشته باشید.

قیمت نرم افزار CRM ابری بسته به امکانات، میزان فضا و تعداد کاربران متغیر است. اما معمولا قیمت یک CRM ابری با امکانات پایه و یک کاربر از 40 هزار تومان شروع و تا 200.000 تومان به ازاء هر کاربر متغییر است.

اما یکی از عمده ترین تفاوت های CRM های کلود و نصبی در سفارشی سازی و توسعه نرم افزار است. در نسخه های کلود امکان توسعه و سفارشی سازی بسیار پایین تر از نسخه های نصبی است.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ