سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در گفتار دیگرى که از این مقوله است فرمود : ] از مردمان کسى است که کار زشت را ناپسند مى‏شمارد و به دست و زبان و دل خود آن را خوش نمى‏دارد ، چنین کسى خصلتهاى نیک را به کمال رسانیده ، و از آنان کسى است که به زبان و دل خود انکار کند و دست به کار نبرد ، چنین کسى دو خصلت از خصلتهاى نیک را گرفته و خصلتى را تباه ساخته ، و از آنان کسى است که منکر را به دل زشت مى‏دارد و به دست و زبان خود بر آن انکار نیارد ، چنین کس دو خصلت را که شریف‏تر است ضایع ساخته و به یک خصلت پرداخته ، و از آنان کسى است که منکر را باز ندارد به دست و دل و زبان ، چنین کس مرده‏اى است میان زندگان ، و همه کارهاى نیک و جهاد در راه خدا برابر امر به معروف و نهى از منکر ، چون دمیدنى است به دریاى پر موج پهناور . و همانا امر به معروف و نهى از منکر نه اجلى را نزدیک کنند و نه از مقدار روزى بکاهند و فاضلتر از همه اینها سخن عدالت است که پیش روى حاکمى ستمکار گویند . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 100 فروردین 26 , ساعت 1:20 عصر

 


در چند دهه گذشته، نرم افزار های CRM  متن باز سر و صدا زیادی کرده اند و محبوبیت زیادی بدست آورده اند. اما نرم افزار های CRM متن باز چه هستند و چه فایده ای برای کسب و کار ما دارند؟

آیا استفاده از CRM متن باز، به ما کمک میکند تا نیاز کسب و کار خود را برآورده کنیم؟ با مطالعه این مقاله به جواب این سوالات خواهید رسید پس با ما همراه باشید.

نرم افزار های CRM متن باز، نرم افزار هایی هستند که شما به کدهای برنامه نویسی آن ها دسترسی دارید و درصورت نیاز می توانید در ان ها تغییر ایجاد کنید.

 

مزایا استفاده از نرم افزار های متن باز چیست؟

نرم افزار های متن باز، توسط افراد زیادی استفاده میشوند و بدلیل باز بودن سورس کد آن ها، اگر اشکالی در آن ها وجود داشته باشد، توسط برنامه نویسان قابل مشاهده است و آن ها می توانند آن اشکال را رفع کنند.

هم چنین نرم افزار های متن باز، قابل توسعه هستند. یعنی شما می توانید در صورت نیاز، یک قابلیت جدید به آن ها اضافه کنید و نیاز خود را رفع کنید.

با انتخاب این نوع CRM، مجبور به پرداخت حق عضویت و یا هزینه های عضویت ماهانه نیستید.

در صورت استفاده از نرم افزار CRM متن باز، محدودیت کاربر ندارید.

نرم افزار CRM متن باز چه قابلیت هایی دارد؟

همانطور که در پاراگراف های قبل اشاره کردیم، نرم افزار CRM متن باز، نرم افزاری است که امکان افزودن قابلیت های جدید را داراست. تصور کنید یک نرم افزار CRM تهیه کرده اید که یکسری قابلیت های محدود را در دسترس شما قرار می دهد. اگر بدنبال یک قابلیت جدید باشید، مجبور به استفاده از نرم افزاری مجزا خواهید بود.

اما با استفاده از یک نرم افزار CRM متن باز، علاوه بر قابلیت هایی که در درون برنامه مورد استفاده شما قرار میگیرد، در صورت نیاز به یک قابلیت جدید، می توانید با استفاده از کد نویسی، آن قابلیت را به نرم افزار CRM خود اضافه کنید.

اگر علاقه دارید که درباره نرم افزار های CRM متن باز بیشتر بدانید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد میکنیم.

معرفی نرم افزار CRM متن باز

نرم افزار CRM پارس ویتایگر، نرم افزاری متن باز است که متناسب با کسب و کار های ایرانی بومی سازی شده است. این نرم افزار علاوه بر قابلیت هایی که سازگار با نیاز های شماست، امکان افزودن قابلیت های جدید را نیز به شما می دهد. اگر یکی از الزامات مورد نیاز کسب و کار شما در CRM موجود نبود و یا گردش کاری خاص مد نظر داشتید، میتوانید با استفاده از کدنویسی آن را به نرم افزار خود اضافه کنید و بیشترین استفاده را از نرم افزار CRM ببرید.

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ