سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شما را به پنج چیز سفارش مى‏کنم که اگر براى دسترسى بدان رنج سفر را بر خود هموار کنید ، در خور است : هیچ یک از شما جز به پروردگار خود امید نبندد ، و جز از گناه خود نترسد ، و چون کسى را چیزى پرسند که نداند شرم نکند که گوید ندانم ، و هیچ کس شرم نکند از آنکه چیزى را که نمى‏داند بیاموزد ، و بر شما باد به شکیبایى که شکیبایى ایمان را چون سر است تن را ، و سودى نیست تنى را که آن را سر نبود ، و نه در ایمانى که با شکیبایى همبر نبود . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 98 اسفند 19 , ساعت 1:43 عصر

CRM به شما امکان می دهد فروش، بازاریابی، پشتیبانی مشتری و موجودی انبار خود را در یک سیستم واحد مدیریت کنید. تجزیه و تحلیل تعامل با مشتری، هدایت فروش و کمک به حفظ مشتری برای ایجاد روابط بلند مدت با مشتری توسط CRM که نوآورانه و در عین حال مقرون به صرفه است، انجام می شود. نرم افزار CRM با ماژول هایی از قبیل سرنخ، فرصت، مخاطب، سازمان، یادداشت و موارد دیگر، به شما کمک می کند تا فروش و بازاریابی کسب و کار خود را در حرکت چالاک تر کنید.

CRM به شما بینشی در مورد بهترین کار برای مدیریت هزینه های شما ارائه می دهد. همچنین با ایجاد گزارش های دقیق تصمیم گیری های مدیران را ساده تر می کند. برای سهولت در فروش، اطلاعات مخاطبین خود را در یک مکان اصلی ذخیره کنید. همچنین، CRM به شما معیارها برای درک آنچه در فرآیند فروش شما مؤثر است یا نیست را نیز به شما نشان می دهد.

امکانات
مدیریت سرنخ
مدیریت حساب
مدیریت کمپین
یادآوری
گزارش های سفارشی و داشبورد
امنیت و دسترسی انعطاف پذیر
مدیریت تماس
مدیریت فرصت
مدیریت کارها
گروه بندی مشتریان
ورودی و خروجی از اطلاعات



لیست کل یادداشت های این وبلاگ