سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به من فرمان داد تا زبان سریانی را یاد بگیرم . [زیدبن ثابت]
 
سه شنبه 99 بهمن 28 , ساعت 10:0 صبح

مزایای این کار شامل موارد زیر است:

روابط بهتر مشتری

هرچه از مشتری های خود بیشتر بدانید و به یاد داشته باشید مشتری هایتان بیشتر می دانند که از آنها مراقبت می کنید. این به شما امکان می دهد ارتباط بسیار قوی تری برقرار کنید و رابطه ای عمیق تر با مشتری های خود داشته باشید.

توانایی بهبود یافته در فروش متقابل

هرچه بیشتر در مورد نیازهای مشتری خود آگاهی داشته باشید و می خواهید توانایی بهتری داشته باشید تا بتوانید راه حل مشکل بعدی خود را ارائه دهید.

افزایش جمع آوری تیم

این جایی است که بسیاری از بنگاه هایی که نیازی به استفاده از CRM برای مدیران خود ندارند ، نمی توانند از مزایای CRM استفاده کنند. من این را از طریق اجرای نرم افزار CRM در جایی که تیم مدیریت تصور می کند ایده خوبی است می دانم اما خودشان این ابزار را یاد نمی گیرند یا استفاده نمی کنند.

بهره وری بهبود یافته در خدمت به مشتریان

باز هم ، هرچه بیشتر در مورد مشتری ها اطلاعات بیشتری داشته باشید ، شما قادر به خدمت رسانی به آنها هستید. اگر همه از CRM برای ضبط تعامل با مشتری ، هر تعامل با مشتری استفاده می کنند ، دیگران می توانند با آگاهی از آنچه قبلاً با مشتری بحث شده است به مشتری خدمت کنند.

رضایت بیشتر کارکنان

هرچه دانش کارمندان شما دانش بیشتری داشته باشد از قدرت و اشتغال بیشتری برخوردار است. داشتن یک CRM دقیق و به روز که همه از آن استفاده می کنند و از آنها استفاده می کنند برای کمک به کارکنان در حل مشکلات مشتری است. انجام این کار باعث خوشحالی کارمندان و مشتریان می شود.
 

افزایش درآمد و سودآوری

هنگامی که همه یاد بگیرند و از آن استفاده کنند ، بهره وری CRM افزایش می یابد ، چرخه فروش کاهش می یابد ، شما توانایی ارائه محصولات و خدمات اضافی به مشتریان را دارید و ارتقاء رضایت مشتری و افزایش فروش می یابد.

صرفه جویی در هزینه

در حالی که راه اندازی یک نرم افزار CRM پرهزینه و وقت گیر است ، با گذشت زمان مزایا بسیار بالاتر از هزینه ها است. اعضای تیم فروش قادر به برنامه ریزی بهتر جلسات با چشم اندازها در همان منطقه جغرافیایی هستند. تکرار خدمات مشتری بهتر قادر به رفع نگرانی مشتری است. اکنون یک بانک اطلاعات مرکزی مشتری و چشم انداز دارید که همه می توانند به آن دسترسی داشته باشند تا اینکه همه بتوانند صفحه گسترده یا پایگاه داده تماس با رایانه خود را در کامپیوتر خود نگه دارند.

کمتر مشتری جذب می کند

هنگامی که مشتری فقط با یک عضو از شرکت ارتباط دارد، خطر جذب 40? است. هنگامی که پنج یا بیشتر در یک رابطه مشتری درگیر هستند ، خطر ظهور به کمتر از 5 درصد کاهش می یابد.
 

امیدوارم تیم مدیریتی شما و شرکت شما تمایل به فرهنگ و توسعه روابط مشتری بر اساس دانش روزافزون مشتری داشته باشند.
 
چه در سازمان فروش و چه در مشتری مشتری محور باشید ، هرچه بیشتر درباره چشم انداز و مشتری خود آگاه باشید ، موفق تر خواهید بود.
 
شما برای اجرای استراتژی خود به یک سیستم CRM احتیاج دارید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ