سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] از کفاره گناهان بزرگ ، فریاد خواه را به فریاد رسیدن است ، و غمگین را آسایش بخشیدن . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 100 اردیبهشت 29 , ساعت 12:9 عصر

 سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)به مشاغل کوچک این امکان را می دهد تا فرآیندهای تجاری مربوط به مشتریان بالفعل و مشتریان بالقوه را ساده کرده و عملیات فروش خود را گسترش دهند.

 CRM یکی از با ارزش ترین سیستم هایی است که یک تجارت کوچک می تواند با استفاده از آن روابط کوچک مشتری را ایجاد کند و این روابط را به فرصت های فروش تبدیل کند. با رشد تجارت خود، دیگر نمی توانید به صفحات گسترده یا پایگاه داده اصلی برای ردیابی مشتریان و توضیحات آنها اعتماد کنید. تحقیق، نگهداری و تفسیر سوابق مشتری به منظور افزایش سوابق مشتری و بهبود نرخ ارز امکان پذیر نخواهد بود. نرم افزار CRM به مشاغل این امکان را می دهد تا به اطلاعات کلیدی مشتری دسترسی پیدا کنند، در نتیجه برنامه های مربوط به مشتری را ردیابی کرده و قابلیت های خدمات مشتری را ارتقا دهند. طبق مطالعات اخیر، شرکت هایی که از سیستم CRM نهایت استفاده را می کنند می توانند فروش خود را 29? افزایش دهند.

 

6 مزایای سیستم CRM برای مشاغل کوچک:

ارتباط موثر مشتری

سیستم CRM دید 360 درجه ای از مشتریان در اختیار فروشندگان قرار می دهد که در نتیجه روابط با مشتری طولانی تر و پاداش آورتر است. CRM این امکان را برای شما فراهم می کند تا با دسترسی آسان به تاریخچه مشتری و تعاملات گذشته، مکالمات شخصی تری داشته باشید. وقتی به آنها یادآوری می کنید که چه چیزی برای آنها مهم است و چه چیزی به نفع آنها است، به اعتماد سازی در مشتریان کمک می کنید و در نتیجه، بلافاصله به سوالات آنها پاسخ می دهید.

همکاری بین اعضای تیم

یک سیستم CRM از اطلاعات بطور منسجم نگهداری میکند و به اعضای تیم شما کمک می کند خطوط فروش و چشم اندازهای فروش را از مرکز ردیابی کنند. کاربران می توانند به راحتی به اطلاعات تماس هر مشتری دسترسی داشته و آنها را ویرایش کنند. CRM اطمینان حاصل می کند که همه در یک تیم هستند، زیرا کل تیم شما منحصر به فرد است و همه می توانند یادداشت ها را اضافه کنند، اقدامات را ضبط کنند و مشکلات احتمالی را پیش بینی کنند.

 

سفارشات فروش را خودکار کنید

ابزارهای CRM کارهای مهمی مانند ردیابی فروش، پیگیری پس از فروش را خودکار می کنند. CRM کلیه فعالیتهای فروش و بازاریابی را ردیابی می کند و در صورت لزوم به شما در مواقغ لازم هشدار میدهد. این برنامه چندین وظیفه مدیریتی را انجام می دهد، سوابق مشتری را مدیریت می کند و با شما ارتباط برقرار می کند، بنابراین به شما امکان می دهد زمان بیشتری را صرف فعالیتهای کارآمدتر مانند ملاقات با مشتری و فروش کنید.

 

ادغام آسان با سایر نرم افزارها

CRM می تواند به راحتی با نرم افزار های مدیریتی مانند حسابداری، نرم افزار مدیریت پروژه و پردازش داده ها، برنامه های دسک تاپ و وب سرویس ها و... تلفیق شود. وقتی اطلاعات مشتری خود را با سایر فرآیندهای تجاری خود ادغام می کنید، دید کامل تری بدست می آورید. با کمک نرم افزار CRM میتوانید ایمیل ها و پیام های مشتری را در اولویت قرار دهید و به آنها پاسخ دهید.

 

عملکرد فروش را تحلیل کنید

سیستم CRM عملکرد فروش موجود را تجزیه و تحلیل می کند و همزمان به عنوان یک ابزار مدیریت فرصت عمل می کند. آستانه های درآمد آینده را تعیین می کند و بررسی می کند که آیا روند فروش فعلی نیاز به تمرکز بیشتری دارد یا تیم شما برای دستیابی به نتایج مطلوب به آموزش فروش اضافی نیاز دارد یا خیر.

 

فرصت های فروش را به حداکثر برسانید

همه می دانیم که جذب مشتری جدید، هزینه بیشتری دارد. اکنون که شما در ایجاد روابط با مشتریان خود سرمایه گذاری کرده اید، چرا با وفادار ماندن به فروش آن مشتریان، از آن نهایت استفاده را نمی کنید؟

 CRM قطعاً می تواند در این زمینه به شما کمک کند. فروش زیاد یک تکنیک فروش است که در آن محصولات یا خدمات اضافی به خرید اصلی اضافه می شود. قبلاً اشاره کردم که نرم افزار CRM دید 360 درجه ای از مشتری ارائه می دهد. بنابراین، بر اساس کلیه تعاملات گذشته که با مشتری داشتید، می توان این اطلاعات را به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا احتمال خرید مشتری ها را مشخص کرد. اطلاعات مربوط به سابقه خرید در CRM نقشی اساسی در ایجاد پیشنهادات خریدهای اضافی دارد.

منبع https://crm.org/crmland/best-crm-for-small-business




لیست کل یادداشت های این وبلاگ