سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوش خویی، محبّت به بار می آورد و دوستی رااستوار می کند . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 98 دی 23 , ساعت 5:22 عصر

 یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس ویژگی های آنها حداقل شامل یکی از این ابزارها می باشد:

  1. اتوماسیون فروش
  2. اتوماسیون بازاریابی
  3. و خدمات و پشتیبانی مشتری.

راه حل های اتوماسیون فروش به کاربران کمک می کند تا موجودی، پردازش سفارشات و گزارش فروش را مدیریت کنند. راه حل های اتوماسیون بازاریابی به کاربران کمک می کند تا کمپین های بازاریابی را ایجاد و مدیریت کنند. نرم افزار خدمات مشتری به ردیابی و مدیریت سؤالات مشتری کمک می کند. کاربران باید نیازهای خود را از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری لیست و متناسب با نیازهای خاص خود هر یک از نرم افزارهای CRM را ارزیابی کنند.

هزینه کل مالکیت

بازار از راه حل هایی که مدل های مختلف قیمت گذاری را بسته به وسعت کارکرد و گزینه های استقرار پر شده است. اما این گزینه ها نیز بسته به معیارهای مختلفی از جمله نحوه استقرار (نرم افزارهای مبتنی بر ابر در مقابل نرم افزارهای نصبی) ، زمان آموزش و هزینه ، زمان اجرا و هزینه پشتیبانی فنی ، در کل هزینه مالکیت متفاوت است.

قابلیت های ذخیره داده

داده های مشتری در قلب یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است. اما این نرم افزار همچنین داده های دیگری مانند تعامل با مشتری ، تقویم ها و معیارهای عملکرد کمپین را ذخیره می کند. این امر باعث می شود هنگام خرید یک راه حل CRM ، ذخیره سازی داده های کافی ضروری باشد. خریداران باید نیازهای داده فعلی خود را ارزیابی کرده و نیازهای آینده را بتوانند با نرم افزار CRM برآورد کنند.

راهنمای انتخاب و لیست بهترین نرم افزارهای CRM ایران

برای راهنمایی و انتخاب بهترین نرم افزار CRM در ایران می توانید راهنمایی که در این مطلب ذکر شده است را مطالعه نمایید.

راهنمای انتخاب و لیست بهترین نرم افزارهای CRM ایران

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ